مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-12سياسي

تالار فرهنگ و هنر نگین در گذر مازاری های یزد افتتاح شد


تالار فرهنگ و هنر نگین که به همت زوج خیّر یزدی در گذر فرهنگ و هنر این شهر بنا شده است، در آستانه هفته کتاب به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در آستانه بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، تالار فرهنگ و هنر نگین به همت زوج خیّر نیک اندیش، باقر خلیلی و شایسته دادفرنیا با حضور اعضای شورای شهر و شهردار یزد و جمعی از مسئولان استان در گذر فرهنگ و هنر یزد (کوچه مازاری ها) افتتاح شد.

شهردار یزد در این مراسم با قدردانی از نیت خیر بانیان این بنای فرهنگی، اظهار داشت: به طور قطع فضایی که با قصد و نیت این چنین بنا شده، می تواند باعث برکات و اثرات فرهنگی فراوانی باشد.

ابوالقاسم محی الدینی با اشاره به برنامه شهرداری برای تعامل با خیران در حوزه های مختلف، بیان داشت: شهرداری یزد در نظر دارد دو طرح مهم و کارگشا را به منظور مشارکت دادن خیّران و بانیان خیر در راستای کمک به توسعه همه جانبه شهر به اجرا گذارد که یکی بهره گیری از ظرفیت بناهای موقوفه عمومی از طریق وقف شهری و است و دیگری جهت دهی فعالیت های خیّری به سمت پروژه های بزرگ و کمک به بهسازی و ساماندهی فضای شهر در قالب طرح خیّران شهرساز است.

شهردار یزد، احداث تالار فرهنگ و هنر نگین را نمونه ای از نقش آفرینی خیران نیک اندیش برای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر دانست و ابراز امیدوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار فرهنگ و هنر نگین در گذر مازاری های یزد افتتاح شد

تالار فرهنگ و هنر نگین در گذر مازاری های یزد افتتاح شد