مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:502021-11-12سياسي

نگاه استاندار جدید مازندران تنها به شهر های بزرگ محدود نباشد


نگاه استاندار جدید مازندران تنها به شهر های بزرگ محدود نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمدزمان رضایی امام جمعه زیراب می فرماید: آنچه که در بحث ترازوی روز قیامت مطرح است، حق آن است که خود اعمال انسان همراه او باشند.

  خطیب نمازجمعه زیراب با توجه به برخی روایات، درمورد لحظه پس از مرگ انسان مؤمن، تصریح کرد: طبق روایات وقتی روح انسان مومن از بدنش جدا می شود، ارواح 70 هزار اهل ایمان و 70 هزار ملائکه رحمت، به استقبال روح آن انسان می آیند، چراکه خداوند می خواهد تمام سختی هایی که انسان مومن در دنیا کشیده را جبران کند.

 حجت الاسلام محمدزمان رضایی امام جمعه زیراب سوادکوه در خطبه های نمازجمعه با توجه به انتخاب و معارفه استاندار مازندران، اظهار کرد: اگرچه انتخاب استاندار با تاخیر انجام شد ولی آرزوی موفقیت داریم و تبریک می گوییم و مازندران به اندازه کشور هلند است و از نظر آب وهوایی شباهت دارند و هلند با تولید گل و گیاه خودش را اداره می کند، آیا مازندران نمی تواند؟ باوجود ظرفیت های انسانی و طبیعی، بیشترین آمار بیکاری را در مازندران و همچنین سوادکوه داریم.

  رضایی خطاب به استاندار جدید مازندران، تصریح کرد: صدا و درد و دل ما و مردم ما به گوش شما برسد که در کشاورزی و صنعت فقط در حرف خلاصه نشویم، توانمندی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه استاندار جدید مازندران تنها به شهر های بزرگ محدود نباشد

نگاه استاندار جدید مازندران تنها به شهر های بزرگ محدود نباشد