مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-12اقتصادي

افزایش 8 درصدی صادرات از گمرک ساوه


رییس گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: در هفت ماهه نخست امسال قریب به 284 هزار تن کالا به ارزش بیش از 117 میلیون دلار از این گمرک صادر شده که از نظر ارزشی رشد 8 درصدی داشته است.

- اظهار کرد: حجم مبادلات تجاری گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه تا پایان هفت ماهه نخست امسال از مرز 303 میلیون دلار گذشت.

وی افزود: در هفت ماهه نخست امسال نزدک به 284 هزار تن انواع کالاهای صادراتی به ارزش بیش از 117 میلیون دلار از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 54 کشور توسط 111 فعال تجاری با بیش از 6 هزار و30 فقره اظهارنامه، صادر شده که از نظر ارزشی رشد 8 درصدی داشته است.

رییس گمرک منطقه اقتصادی کاوه تصریح کرد: عمده کالاهای صادر شده از این گمرک طی این مدت هیدروکربن سبک و فراورده های نفتی، قوطی آلومینیومی، آبمیوه، آبگرمکن، حلال و تینر، انواع شیشه و مصنوعات شیشه ای (بلورجات)، کاشی، سیمان، رول دستمال کاغذی و غیه بود که عمدتاً به کشورهای افغانستان، عراق، پاکستان، ایتالیا، ترکیه، ترکمنستان، ارمنستان، بلغارستان صادر شده است و از لحاظ ارزشی رشد 26 درصدی کالاهای ترخیصی از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه داشتیم.

امیدی گفت: میزان واردات این گمرک طی این مدت با داشتن بیش از 10 باب انبار اختصاصی و استقرار در بزرگترین شهر صنعتی کشور مقدار 54 هزار تن انواع کالا به ارزش 186 میلیون دلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی صادرات از گمرک ساوه

افزایش 8 درصدی صادرات از گمرک ساوه