مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-12اجتماعي

امدادرسانی به بیش از 8000 فرد در اندیکا/افزایش خانه های هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی به بیش از 8000 فرد زلزله زده در اندیکا و افزایش خانه های هلال احمر در این شهرستان خبر داد.

- ، علی خدادادی پیش از ظهر امروز جمعه با حضور در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله زده که در شهرستان اندیکا بیان کرد: از ابتدای وقوع زلزله تاکنون 8 هزار و 392 نفر امدادرسانی شده و مجموعه ای از اقلام زیستی، معیشتی و بهداشتی دریافت کرده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تأکید بر ضرورت تسریع در خدمت رسانی ها افزود: تاکنون بیش از یک هزار و670 چادر اسکان اضطراری در مناطق زلزله زده اندیکا توزیع شده است.

وی با اشاره به تسریع فعالیت های داوطلبان هلال احمر با حمایت خیران و کمک های مردمی در قالب پروژه های حمایتی و پویش همدلی و مهربانی به زلزله زدگان اندیکایی بیان کرد: حدود 500 بسته غذایی، 200 بسته بهداشتی و500 کیسه آرد 40 کیلوگرمی به متأثران از زلزله اندیکا اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اضافه کرد: همچنین یک هزار و500 کیسه آرد خریداری و به محض دریافت از کارخانه آرد میان زلزله زدگان توزیع خواهد شد و مشارکت در ایجاد سرپناه موقت برای حفظ احشام از سرما نیز در حال انجام است.

خدادادی اظهار کرد: علاوه بر اقدامات امدادی و حمایتی نیز فعالیت های مؤثری از طریق حوزه جوانان با محوریت حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 8000 فرد در اندیکا/افزایش خانه های هلال احمر

امدادرسانی به بیش از 8000 فرد در اندیکا/افزایش خانه های هلال احمر