مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-12اقتصادي

حمایت از حضور سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به وجود برخی دغدغه های در حوزه های تولید، پسماند، کشاورزی و اشتغال، گفت: از حضور سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در گیلان حمایت می کنیم.

- ، اسدالله عباسی در سخنرانی پیش از نماز جمعه ماسال با تأکید بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم، اظهار کرد: استان گیلان دارای پتانسیل های بسیاری است و نباید در زمینه اشتغال با مشکل مواجه باشد.

وی با بیان اینکه باید بسترهای مناسب برای حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود، گفت: باید افزایش سطح رفاه روستاییان علاوه بر کاهش دغدغه مردم این مناطق از مهاجرت به شهرها نیز جلوگیری می شود.

استاندار گیلان با تأکید بر حضور میدانی مدیران در میان مردم، تصریح کرد: فساد ستیزی و محرومیت زدایی شعار اصلی دولت مردمی و انقلابی است و در سطح استان گیلان نیز نسبت به آن اهتمام ویژه ای وجود دارد.

وی با اشاره به آگاهی نسبت به مشکلات روستاییان به ویژه در زمینه منابع طبیعی، اضافه کرد: با دعوت از وزیر جهاد کشاورزی برای رفع روستایی در زمینه منابع طبیعی اقدام می کنیم.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه وجود ناهماهنگی میان ادارات و ایجاد دغدغه برای مردم غیر قابل قبول است، تصریح کرد: مردم باید راحت زندگی کنند اما مقابل اقدامات افراد سودجو با جدیت مقابله می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از حضور سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در گیلان

حمایت از حضور سرمایه گذاران بومی و غیر بومی در گیلان