مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-12سياسي

آمریکا با نمایش ایران هراسی در پی نفوذ بیشتر به این کشور است


آمریکا قدرت ایران را متوجه شده و سعی دارد با ایران هراسی در منطقه به کمک برخی از کشورهای منطقه نفوذ خود را به این کشور بیشتر کند.

- ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره رویدادهای امنیتی اخیر در منطقه اظهار کرد: نهادهای جامعه اطلاعاتی آمریکا در پی تهدیدات منابع آمریکا بر اساس ارزیابی های به عمل آمده که به ایران نسبت می دهند را رصد و پالایش می کنند و در این فکر هستند ایران به زیرساخت های صنعتی و قدرتی آمریکا نفوذ کرده است.

وی تصریح کرد: اکنون دنیای غرب و مخصوصاً آمریکا قدرت ایران انقلابی را متوجه شده است و سعی دارد با ایران هراسی در منطقه به کمک برخی از کشورهای منطقه نفوذ خود را به ایران بیشتر کند و این در حالیست که نفوذ ایران در خاورمیانه سبب افزایش نگرانی شأن شده است.

خطیب جمعه مشگین شهر بیان کرد: بر اساس ارزیابی گزارش سالانه آمریکا که عوامل تهدید کننده امنیت ملی آمریکا را بیان می کند، ایران به پنج دلیل عمده تهدیدی بر علیه امنیت ملی آمریکا بشمار می رود زیرا ایران تلاش می کند نفوذ آمریکا را در منطقه کم کند، ایران جمعیت شیعه را در خارج مرزها حمایت می کند و این را تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا محسوب می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با نمایش ایران هراسی در پی نفوذ بیشتر به این کشور است

آمریکا با نمایش ایران هراسی در پی نفوذ بیشتر به این کشور است