مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:352021-11-12سياسي

لغو تمام تحریم های ظالمانه، شرط ورودمان به مذاکرات هسته ای است


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شرط کشور ایران برای ورود به مذاکرات هسته ای، لغو تمام تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: شرط کشور ایران برای ورود به مذاکرات هسته ای، لغو تمام تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (21 آبان ماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی،افزود: همزمان با انجام مذاکرات هسته ای، باید به دنبال گسترش روابط با کشورهای دیگر بود و در نظر داشت که طولانی شدن مذاکرات هیچ نفعی برای مردم ندارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در مذاکرات هسته ای، گفت: در این مذاکرات ، دیپلماسی سازنده و اتخاذ تضمین برای اجرای تعهدها، سیاست دولت در این حوزه به منظور تامین منافع مردم کشورمان می باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: شرط کشور ایران برای ورود به مذاکرات هسته ای، لغو تمام تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از صحبت های خود در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس ، روز کتاب و کتاب خوانی (24 آبان) را مورد اشاره قرار داد و بر ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتابخوانی در جامعه تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تمام تحریم های ظالمانه، شرط ورودمان به مذاکرات هسته ای است

لغو تمام تحریم های ظالمانه، شرط ورودمان به مذاکرات هسته ای است