مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-12سياسي

مبارزه با فساد در اقدامات اجرایی و عملی دولت مشهود است


دشمن نمی تواند ، کشور مقتدر و مستقلی مانند ایران اسلامی را تاب بیاورد و به دشمنی هایش ادامه می دهد ، اما بدانید امروز آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند، - ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمن نمی تواند ، کشور مقتدر و مستقلی مانند ایران اسلامی را تاب بیاورد و به دشمنی هایش ادامه می دهد ، اما بدانید امروز آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند، زورگویی کرده و نظراتش را به ما تحمیل کند.

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز ورامین طی سخنانی شعار عدالتخواهی دولت سیزدهم را مورد تقدیر قرار داد و گفت: مبارزه با فساد در اقدامات اجرایی و عملی دولت نیز مشهود است.

وی از قوه قضاییه خواست در مسیر مبارزه با فساد با قوه مجریه همکاری کند و افزود: باید در مسیر مقابله با فساد و برقراری عدالت کوتاه بیاییم ، از همه ظرفیت ها می بایست ، در این زمینه بهره بُرد.

امام جمعه موقت ورامین سپس بر جوانگرایی تاکید کرد و گفت: تلاش و کار مداوم و خستگی ناپذیری ، استفاده از نیروهای انقلابی و جهادی و استفاده از نظر نخبگان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اهمیت فراوانی دارد.

وی در ادامه بر رعایت حدود الهی تاکید و اضافه کرد: برخی به اشتباه گمان می کنند، عدول از حدود الهی ربطی به آزادی دارد، در حالی که این اقدامات در راستای تبلیغات برنامه ریزی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد در اقدامات اجرایی و عملی دولت مشهود است

مبارزه با فساد در اقدامات اجرایی و عملی دولت مشهود است