مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:252021-11-12سياسي

جان مردم حسین آباد کالپوش درخطر است/ ادامه رانش زمین


امام جمعه کالپوش بابیان اینکه جان مردم حسین آباد به دلیل سکونت خانه های ناایمن در معرض خطر است، گفت: با توجه به تداوم رانش زمین انتظار می رود مسئولان ذی ربط اقدامی عاجل کنند.

- ، حجت الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی روستای حسین آباد ضمن بیان اینکه جان مردم به دلیل سکونت خانه های ناایمن در معرض خطر قرار دارد، ابراز داشت: رانش زمین همچنان در منطقه ادامه دارد و اگر اقدامی به صورت ضرب العجل صورت نگیرد ممکن است فاجعه جبران ناپذیر رخ دهد.

وی بابیان اینکه می بایست مردم منطقه نسبت به تخلیه سریع خانه های خود اقدام کنند، افزود: قطعاً بدون کمک مسئولان و دولت این اتفاق نخواهد افتاد و لذا می طلبد تا مدیران ذی ربط نیز چاره اندیشی فوری انجام دهند.

امام جمعه کالپوش بابیان اینکه ادامه راه دسترسی جدید داخل بافت روستا هم به دلیل رانش از بین رفته و جوابگوی بار ترافیکی نیز نیست، ابراز داشت: پیشنهاد می شود این مسیر به کمربندی ارتقا پیدا کند و یا به حال ادامه مسیر فکری اندیشه شود بهرامی بابیان اینکه اعتبارات لازم برای احداث فاضلاب، مدارس ابتدایی، راهنمایی و متوسطه و تخصیص بلاعوض و وام برای احداث و تکمیل واحدهای شهرک جدید باید هر چه سریع تر تخصیص و کار اجرایی آن ها آغاز شود، تصریح کرد: حضور معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان مردم حسین آباد کالپوش درخطر است/ ادامه رانش زمین

جان مردم حسین آباد کالپوش درخطر است/ ادامه رانش زمین