مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-12سياسي

مسؤولان نباید در مورد معیشت مردم با کسی تعارف کنند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان به اقدامات دولت در راستای کنترل بازار و قیمت ها اشاره کرد و گفت: نباید در مورد معیشت مردم با کسی تعارف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با تاکید بر جایگاه والای ائمه و همچنین پیامبران الهی اظهار کرد: در واقع می توان گفت که این نعمت های خداوند به عنوان الگوی کامل بشریت، بدون جایگزین هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تنها راه بشریت برای سعادتمندی را الگو گرفتن از کامل ترین الگوها یعنی افراد برگزیده خداوند دانست و تصریح کرد: بهترین الگو و کامل ترین الگو برای سعادت بشری امامان معصوم و پیامبران هستند.

وی با تشریخ روش های شناخت و الگوگیری از برگزیدگان خداوند به عنوان پیامبر و ائمه افزود: مهم ترین نوع شناخت درباره امامان و پیامبران همان شناخت سبک زندگی آن ها است.

آیت الله خاتمی با تاکید بر ضرورت همدلی در جامعه امروز گفت: همدلی و همراهی در جامعه به پیشبرد امور کمک شایان توجهی می کند.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات و توصیه امام خمینی(ره) به مسؤولان دولتی، تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: هرکس هر جایی هست اگر کار خود را درست و کامل انجام دهد تمامی مشکلات حل می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان نباید در مورد معیشت مردم با کسی تعارف کنند

مسؤولان نباید در مورد معیشت مردم با کسی تعارف کنند