مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 11:052021-11-12سياسي

روند بهبود اقتصاد و معیشت در داخل کشور دنبال شود


امام جمعه کوه چنار با اشاره به اینکه دولت باید روند بهبود اقتصاد و معیشت را در داخل دنبال کند، گفت: این موضوع از لحاظ روانی کارکرد اصلی تحریم ها را از بین می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیم در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: آمریکایی ها برای رسیدن به اهداف خود تنها سلاح تحریم ها را در دست دارند و از این طریق به دنبال رسیدن به خواسته های خود هستند.

وی گفت: محوری که در موضع گیری های هماهنگ کشورهای غربی بر آن تأکید می شود این است که گذشت زمان بیشتر به دلیل پیشرفت بیشتر برنامه هسته ای ایران ممکن است کار را به جایی برساند که برجام دیگر حائز همان منافع توافق اولیه هم برای آنها نباشد.

خطیب جمعه کوه چنار با تاکید بر اینکه دولت انقلابی باید اقتصاد و معیشت را از مذاکره جدا کند افزود: دولت باید با انجام اصلاحاتی روند بهبود اقتصاد و معیشت را در داخل دنبال کند چون این موضوع باعث خواهد شد که از لحاظ روانی کارکرد اصلی تحریم ها از بین برود.

حجت الاسلام شهیم بر ضرورت اصلاحات اقتصادی و لزوم فراهم سازی زیرساخت های آن تاکید کرد و گفت: در دولت جدید قرار است با تجدید نظر در روند گذشته، طرحی با هدف ترمیم قدرت خرید مردم به اجرا گذارده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بهبود اقتصاد و معیشت در داخل کشور دنبال شود

روند بهبود اقتصاد و معیشت در داخل کشور دنبال شود