مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:252021-11-12سياسي

خواسته کشاورزان اصفهان عدالت در توزیع منابع آب است


مردم اصفهان همان افرادی هستند که در سیل خوزستان در یاری به هموطنان خود پیشتاز بودند، حرف ما آن است که منابع آبی کشور به خوبی مدیریت شود و از هدررفت منابع جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته  اصفهان، با اشاره به خطبه های هفته های گذشته خود، اظهار کرد: برخی با هجمه رسانه ای و تقطیع جملات هفته های گذشته به دنبال فضاسازی بودند تا اعتماد مردم به تریبون نماز جمعه را کم کنند، تأکید ما بر رعایت حدود الهی در جامعه است که همه نسبت به آن وظیفه داریم.

وی با اشاره به سالروز تشییع 370 شهید در 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان،  تأکید کرد: این روز نه تنها برای مردم اصفهان بلکه برای همه تاریخ دفاع مقدس و همه کشور یک روز خاص و ویژه است.

مهدوی با اشاره به برخورد نیروی دریایی سپاه در برابر آمریکا در جلوگیری از سرقت نفتکش ایران، گفت: این دفاع در برابر آمریکا موجب افتخار است، ما جنگ را شروع نمی کنیم اما اگر دشمن ما را به مبارزه طلبید باکی نداریم و به آمریکا اعلام می کنیم هیچ گاه با کسی جنگ نداریم ولی اگر با ما دشمنی کنی تمام وجودمان با تو دشمن است و از رویارویی با آمریکا هراس نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته کشاورزان اصفهان عدالت در توزیع منابع آب است

خواسته کشاورزان اصفهان عدالت در توزیع منابع آب است