مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 10:052021-11-12اجتماعي

2 محور کوهستانی زنجان مسدود است


یک مسئول در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از انسداد محورهای زنجان ـ دندی و زنجان ـ تهم ـ چورزق خبر داد.

- محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه های استان، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف پدیده غالب در همه محورهای مواصلاتی استان بوده که سطح جاده را لغزنده کرده است و ترددهای ضروری فقط با زنجیرچرخ انجام می شود.

وی از بارش برف و وقوع کولاک شدید در محورهای زنجان ـ دندی و زنجان ـ تهم ـ چورزق و گردنه خانچایی خبر داد و گفت: این دو محور به علت لغزندگی و نبود دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است و از رانندگان تقاضا داریم در صورت ضرورت از محورهای جایگزین تردد کنند.

رییس مرکز اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان عنوان کرد: در آزادراه های زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز و محورهای ترانزیت زنجان ـ میانه و زنجان ـ قزوین نیز شاهد بارش برف هستیم اما مسدودی ندارد و تردد از آن ها انجام می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه گردنه های کوهستانی در محور زنجان ـ طارم علاوه بر کولاک دارای مه شدید نیز است، تأکید کرد: رانندگان برای عبور و مرور در این مسیر باید ضمن بستن زنجیر چرخ از چراغ مه شکن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 محور کوهستانی زنجان مسدود است

2 محور کوهستانی زنجان مسدود است