مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-12بين الملل

ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است


رییس دفتر تحقیقات سیاست کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با انتقاد از ایده آمریکا برای برگزاری نشستی بین المللی برای احیای دموکراسی غربی، آن را مصحک و طنز آمیز خواند.

- به نقل از اسپوتنیک، جیانگ جین کوان ، رییس دفتر تحقیقات سیاست کمیته مرکزی حزب کمونیست چین (CPC) روز جمعه گفت: ایده ایالات متحده برای برگزاری نشست دموکراسی درست در زمانی که طیف وسیعی از مشکلات دموکراتیک در کشورهای غربی در حال افزایش است، بسیار مضحک است.

جیانگ در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در ششمین نشست عمومی کمیته مرکزی حزب کمونیست در پکن افزود: ایالات متحده در ماه آینده به منظور احیای دموکراسی غربی، به اصطلاح نشستی برای دموکراسی تشکیل خواهد داد.

برگزاری این نشست در میان بسیاری از مسائل دموکراتیک در کشورهای غربی یک طنز بزرگ است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاس چیزی جز سرکوب سایر کشورها و تقسیم جهان به اردوگاه های مختلف نیست و چین همواره رویکرد روشنی را دنبال می کند و از همه پیشنهادات مساعد و انتقاد دوستانه در این زمینه تمجید می کند.

گفتنی است، کاخ سفید در ماه آگوست اعلام کرد که جو بایدن ، رییس جمهور ایالات متحده، میزبان نخستین اجلاس سران کشورها برای دموکراسی در ماه دسامبر خواهد بود تا رهبران جهان را برای بحث در مورد چالش ها، موفقیت ها و راه های تقویت پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است

ادعای آمریکا برای احیای دموکراسی غربی مضحک است