مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-12سياسي

تنها راه مقابله با شیطنت اقتصادی دشمن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است


امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه تنها راه حل مشکل و مقابله با شیطنت اقتصادی دشمن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است گفت: اقتصاد مقاومتی در منظر دین، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با بیان اینکه تقوا یکی از مهم ترین راه های دوری جستن از شیطان است، اظهار کرد: حوزه وسوسه شیطان دل آدمی است و اگر انسان تقوا و بصیرت نداشته باشد شیطان از راه القائات باطل او را از گذشته و حال و آینده اندوهگین خواهد کرد.

  وی با توصیه به همه مردم خصوصا افراد دارای مقام و منصب برای در امان ماندن از گزندهای شیطان افزود: کسی که مقام و منزلتی در جامعه پیدا کند که نقطه قوت اوست، شیطان از همین راه او را احاطه می کند تا از جایگاهش سوء استفاده کند.

خطیب نماز جمعه ساوه خاطرنشان کرد:  قدرت هیچ کس نباید وسیله غرور او را فراهم کند، چراکه قدرت  تنها از ناحیه خداست و انسان، امین قدرت حق است و امین نباید در امانت خیانت کند.

حجت الاسلام رحیمی در بخش دیگری از خطبه های خود به مسئله اقتصادی حاکم بر کشور اشاره کرد و گفت : آمریکایی ها وزارت خزانه داری خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کردند و باید ستاد مقابل با این قهرمان، حرکتی دوچندان را برای خدمت رسانی عملیاتی کنند تا همه مردم بصورت یکسان از امکانات و زیرساخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه مقابله با شیطنت اقتصادی دشمن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است

تنها راه مقابله با شیطنت اقتصادی دشمن روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است