مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:452021-11-12اجتماعي

تکرار قصه آبگرفتگی معابر در گناوه/ رفت و آمد در شهر سخت شد


بارندگی شدید همراه با تندر و رعد وبرق و تگرگ اوایل صبح جمعه در گناوه باعث آبگرفتگی خیابان ها و معابر و مختل شدن تردد در این بندر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بارندگی شدید همراه با رعد و برق و تگرگ و طوفان از صبح جمعه در گناوه آغاز شد که همچنان ادامه دارد.

این بارندگی شدید باعث آب گرفتگی معابر و خیابان ها در سطح شهر شد.

هم اکنون بیشتر خیابان ها و معابر شهر گناوه دچار آب گرفتگی شدید شده است و رفت و آمد وسایل نقلیه و تردد شهروندان با مشکل مواجه است.

شدت بارندگی در شهر گناوه به حدی است که کانال های دفع آب های سطحی امکان تخلیه و هدایت آب به سمت دریا را ندارد و برخی از خودروها در خیابان ها و کوچه ها به دلیل آب گرفتگی گرفتار شده اند.

بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی میزان بارندگی در گناوه تا ساعت 11 امروز 51.

7 میلیمتر ثبت شده است.

هواشناسی استان طی امروز در برخی ساعات وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد لحظه ای به ویژه در قسمت های شمالی و مرکزی استان پیش بینی کرده است.

بر اساس این پیش بینی از فردا تا اواسط روز یکشنبه به سبب وزش بادهای شمال غربی، دریا بویژه در سواحل مرکزی و جنوبی تا حدودی مواج خواهد شد.

هواشناسی استان بوشهر برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی گردوخاک، در برخی از نقاط غالباً مناطق شمالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار قصه آبگرفتگی معابر در گناوه/ رفت و آمد در شهر سخت شد

تکرار قصه آبگرفتگی معابر در گناوه/ رفت و آمد در شهر سخت شد