مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:352021-11-12سياسي

نخستین شورای تیتر ایران به ریاست امیرکبیر


فرایند تولید یک روزنامه، فرایندی پیچیده و پُر دغدغه و مسئولیت است؛ شاید برخی از شما خوانندگان عزیز در جریان نباشید، اما برای تولید روزنامه و تنظیم اخبار و مطالب آن، - کلی مرحله و دنگ و فنگ وجود دارد که باید طی شود؛ از تهیه مطالب توسط خبرنگاران و نویسندگان بگیرید تا تأیید دبیران گروه و معاونین سردبیر و سردبیر تا برسد به تأیید نهایی که باید توسط مدیرمسئول انجام شود.

در این بین، البته مطالب ویراستاری می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: تازه ما درباره صفحه آرایی و حروفچینی و بقیه ماجراهای تولید روزنامه حرفی نزدیم که یک وقت سرتان گیج نرود! اگر فکر می کنید این تشکیلات عریض و طویل، ساخته و پرداخته دوران ماست و قدیمی ها بدون طی این هفت خان روزنامه تولید می کردند، سخت در اشتباه اید.

171 سال پیش، وقتی امیرکبیر تصمیم گرفت اولین روزنامه منظم و رسمی ایران را راه بیندازد، انتظام آن را جوری برقرار کرد که با دوره ما، تفاوت چندانی الا در برخی مسئولیت ها نداشت.

حالا ممکن است برخی شاکی شوند و بگویند وقایع اتفاقیه که اولین روزنامه ایران نیست؛ مگر کاغذ اخبار میرزاصالح شیرازی و چند روزنامه غیرفارسی دیگر را فراموش کردی؟ عرض می شود که خیر، اما یادتان باشد وقایع اتفاقیه میرزاتقی خان، نخستین روزنامه منظم تاریخ ایران و اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شورای تیتر ایران به ریاست امیرکبیر

نخستین شورای تیتر ایران به ریاست امیرکبیر