مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 09:252021-11-12سياسي

مردم یزد در انتظار اجرای مصوبات شورای امنیت ملی در حوزه آب


مردم یزد از مسئولان بالادستی کشور برای اجرای مصوبات شورای امنیت ملی دارند و جز اجرای قانون و تعهدات، مطالبه دیگری ندارند.

- یزد- امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: مردم یزد از مسئولان بالادستی کشور برای اجرای مصوبات شورای امنیت ملی دارند و جز اجرای قانون و تعهدات، مطالبه دیگری ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه با بیان اینکه اگر بخواهیم فردگرایی که محصول لیبرالیسم و سرمایه داری است را مورد توجه قرار دهیم، می بینیم که آثار زیان بار بسیاری از جمله ترس، اوهام، ناامنی و آثار اجتماعی بسیار بد از جمله افول فرهنگ نوع دوستی، از بین رفتن عشق به جامعه و کشور و نابودی شفقت و مهربانی نسبت به یکدیگر که همه آنها ارزش تلقی می شوند، در جامعه ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: یکی از آثار بسیار بد این تفکر، گسست نسلی است و اینکه امروز در جامعه این گسست نسلی را مشاهده می کنیم بخشی از آن به دلیل همین ترویج فرهنگ فردگرایی است زیرا فردگرایی، ترویج ترجیح دادن آزادی ها بر عدالت اجتماعی و جامعه است و آثار اقتصادی و زیست محیطی زیادی نیز به واسطه این ویژگی و تفکر در جامعه به وجود می آید.

مدرسی با اشاره به اینکه امام حسن عسگری (ع)، انسان را از فردگرایی برحذر می دارند، افزود: فردگرایی در اسلام و روحانیت نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم یزد در انتظار اجرای مصوبات شورای امنیت ملی در حوزه آب

مردم یزد در انتظار اجرای مصوبات شورای امنیت ملی در حوزه آب