مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 08:352021-11-12سياسي

مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی 25 آبان در سنندج برگزار می شود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مراسم تشییع شهیده فاطمه اسدی روز 25 آبان از میدان آزادی سنندج شروع و پیکر وی در جوار آرامگاه امامزاده هاجره خاتون به خاک سپرده می شود.

- اظهار کرد: این شهیده بزرگوار گواه شقاوت و خون خواری گروهک دموکرات به سرکردگی عبدالله هجری است و با استناد به این جنایات دست مدعیان حقوق بشر به خوبی رو می شود.

وی افزود: پیکر شهیده فاطمه اسدی اولین شهیده زن کشور بعد از 37 سال در اطراف روستای نرگسله از توابع شهرستان دیواندره تفحص شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: پیکر این بانوی شهیده توسط گروه های تفحص شهدا پیدا شد و این اولین بار است که پیکر مطهر یک بانوی شهیده تفحص شده توسط گروه های تفحص کشف می شود.

سردار حسینی اعلام کرد: مراسم وداع با شهیده فاطمه اسدی اولین شهیده تفحص شده کشور در شهرهای مشهد، قم و تهران نیز برگزار می شود و سپس پیکر مطهر بانوی شهیده برای تشییع و خاکسپاری به سنندج منتقل خواهد شد.

وی افزود: به منظور برگزاری مراسم در شأن این بانوی شهیده نشست برنامه ریزی تشییع پیکر اولین شهیده زن تفحص شده در کشور به میزبانی سپاه بیت المقدس کردستان و با حضور مسئولین ارشد استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی 25 آبان در سنندج برگزار می شود

مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی 25 آبان در سنندج برگزار می شود