مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 08:202021-11-12سياسي

باید با رعایت عدالت، آب توزیع شود


وزیر نیرو خطاب به کشاورزان اصفهانی با اشاره به اینکه برای احقاق حق تک تک شما ایستاده ام و این خواسته دولت و رییس جمهور است، گفت: امروز آب کم است و باید با رعایت عدالت، - آب توزیع شود.

علی اکبر محرابیان، امروز (جمعه- 21 آبان ماه) در ادامه بازدید از منطقه شرق اصفهان و در جمع کشاورزان اصفهانی در مسجد وجاره برآن شمالی، با اشاره به اینکه امروز شاهد سوء مدیریت در کشور هستیم، اظهار کرد: در حوضه زاینده رود پروژه های متعددی داشته ایم که اگر این پروژه ها در زمان خود اجرا می شد، امروز شاهد این میزان رنج نبودیم.

وی گفت: در نخستین وعده، می گویم که عزم و اراده دولت این است که پروژه های تعطیل را فعال کند که با بهره برداریشان، سود آنها به مردم برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر نیرو تاکید کرد: نمود این وعده این است که طی دو ماه گذشته بسیاری از پروژه های تعطیل کشور، دوباره راه افتاده و فعال شد.

وی افزود: امروز با حضور نمایندگان مجلس و مسئولان استان که از حق شما دفاع می کنند و همچنین با حضور نمایندگان کشاورزان و اصناف کشاورزان تصمیمات مهمی گرفته خواهد شد.

محرابیان اما با اشاره به اینکه طی 52 سال گذشته در سالی آبی که پشت سر گذاشتیم، بالاترین میزان خشکسالی را تجربه کردیم، گفت: اگرچه مطابق اعلام هواشناسی برای پاییز بارش های خوبی پیش بینی نشده بود، اما خدا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با رعایت عدالت، آب توزیع شود

باید با رعایت عدالت، آب توزیع شود