مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 07:052021-11-12دانش

الزام واکسیناسیون دانشجویان برای امتحانات


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری کلاس های با کمتر از 30 دانشجو به صورت حضوری خبر داد و گفت: واکسیناسیون برای حضور در کلاس ها و امتحان الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جواد علمایی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کلاس های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از اول شیوع کرونا به صورت عملی برگزار می شود، اظهار کرد: در دوران شیوع کرونا، نحوه برگزاری کلاس های عملی دانشگاه آزاد به این نحو بود که اگر شرایط یک شهر، قرمز بود، برگزاری حضوری کلاس متوقف می شد و ما در این شرایط، کلاس ها را به صورت مجازی برگزار کردیم.

ولی از زمانی که وضعیت کرونایی یک شهر از قرمز و نارنجی به زرد و آبی بهبود پیدا کرد، کلاس عملی به صورت حضوری برگزار شده است و در حال حاضر نیز به صورت حضوری برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط دانشجویان در حال فارغ التحصیلی در مناطق قرمز کرونایی، ادامه داد: در این مناطق، کلاس های عملی دانشجویانی که در شرف فارغ التحصیلی بودند را در کلاس های 5 نفره و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم و آزمایشات این دانشجویان به صورت فشرده برگزار شد.

به عنوان مثال، یک گروه 4 یا 5 نفره، طی 3 روز از صبح تا شب آزمایشات عملی خود را انجام می دادند و پس از اتمام کار این گروه دانشجویی، یک گروه دیگر کار خود را در آزمایشگاه آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام واکسیناسیون دانشجویان برای امتحانات

الزام واکسیناسیون دانشجویان برای امتحانات