مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-12سياسي

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته


سیاسی منطقه و جهان محور نشست وزرای دفاع همسود در «مسکو»، تأکید تاجیکستان و سازمان ملل بر تداوم گفت وگوهای مؤثر و جامع و عزم قرقیزستان برای افزایش دو برابری بودجه کشور؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، اوضاع نظامی-سیاسی منطقه و جهان محور نشست وزرای دفاع همسود در مسکو ، تأکید تاجیکستان و سازمان ملل بر تداوم گفت وگوهای مؤثر و جامع و عزم قرقیزستان برای افزایش دو برابری بودجه کشور؛ تنها بخشی از مهمترین اخبار آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته است.

کمیته اجرایی همسود اعلام کرد نشست شورای نخست وزیران کشورهای مستقل مشترک المنافع در قالب ویدیو کنفرانس برگزار می شود.

تأکید تاجیکستان و سازمان ملل بر تداوم گفت وگوهای مؤثر و جامع معاون وزیر خارجه تاجیکستان با معاون دبیرکل سازمان ملل، نماینده عالی این سازمان برای کشورهای محصور در خشکیِ در حال توسعه و جزایر در حال توسعه ملاقات کرد.

برنامه های جدید همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و بانک جهانی رییس جمهور ازبکستان و معاون اروپا و آسیای مرکزی رییس بانک جهانی در شهر تاشکند برنامه جدید همکاری های متقابل را بررسی کردند.

توضیحات رییس جمهور قرقیزستان در مورد کمبود برق، گرانی و انتخابات پارلمانی رییس جمهور قرقیزستان در مورد کمبود برق، مسائل مربوط به معدن کومتار ، انتخابات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته

آسیای مرکزی در 24 ساعت گذشته