مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 06:252021-11-12سياسي

حضور وزیر نیرو در اصفهان و در بین کشاورزان ورزنه


علی اکبر محرابیان در پی بروز مشکلات تأمین آب در حوضه زاینده رود و نیز پیگیری پروژه های در دست اجرای تأمین برق و آبرسانی صبح امروز به اصفهان سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علی اکبر محرابیان در پی بروز مشکلات تأمین آب در حوضه زاینده رود و نیز پیگیری پروژه های در دست اجرای تأمین برق و آبرسانی صبح امروز به اصفهان سفر کرده و در بدو ورود مورد استقبال مسؤولان استانی در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان قرار گرفت.

در سال جاری حوضه آبریز زاینده رود در پی کاهش شدید نزولات جوی و روان آب ها با چالش های زیادی در حوزه تأمین و توزیع آب روبرو بوده که وزیر نیرو در این سفر از نزدیک آخرین وضعیت تأمین منابع آبی این حوضه را بررسی خواهد کرد.

وزیر نیرو به منظور بازدید از طرح های صنعت آب و برق چهارمحال و بختیاری و اصفهان سفر خود به این دو استان را آغاز کرده است.

وزیر نیرو و هیأت همراه برای بازدید از شرق اصفهان وارد شهر ورزنه از شهرستان بن رود شد و پس از بازدید از این شهر در مهدیه وجاره روستای براآن شمالی با کشاورزان این منطقه دیدار و گفت وگو می کند.

اجرای مصوبات 9 ماده ای شورای عالی آب و همچنین احیای تالاب بین المللی گاوخونی از عمده خواسته های مردم و کشاورزان شرق اصفهان از وزیر نیرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزیر نیرو در اصفهان و در بین کشاورزان ورزنه

حضور وزیر نیرو در اصفهان و در بین کشاورزان ورزنه