مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 06:152021-11-12بين الملل

پاریس امروز میزبان کنفرانس بین المللی درباره لیبی است


این کنفرانس با هدف تصویب طرح خروج مزدوران و نیروها و نظامیان خارجی از لیبی و فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات در دسامبر آینده برگزار می شود.

- پاریس امروز (جمعه) میزبان کنفرانس بین المللی با هدف بررسی موضوع برگزاری انتخابات در لیبی و خروج نیروهای خارجی از این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، فرانسه امروز میزبان کنفرانس بین المللی درباره لیبی است که قرار است نزدیک به 20 کشور مرتبط با پرونده لیبی و همچنین کسانی که در پیشبرد روند سیاسی این کشور و کشورهای همسایه در آن شرکت کنند.

طبق این گزارش، کامالا هریس، معاون رییس جمهوری آمریکا نماینده این کشور در کنفرانس لیبی خواهد بود و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان و سرگیی لاوروف، وزیر خارجه روسیه نیز نماینده این دو کشور در نشست پاریس هستند.

روزنامه القدس العربی در ادامه گزارش داد که مقاماتی از کشورهای عربی ازجمله عبد الفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر و نجلاء بودن، نخست وزیر تونس نیز در این کنفرانس مشارکت می کنند.

طبق اعلام وزارت خارجه فرانسه، این کنفرانس با هدف تصویب طرح خروج مزدوران و نیروها و نظامیان خارجی از لیبی و فراهم کردن شرایط مناسب برای برگزاری انتخابات در دسامبر آینده برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاریس امروز میزبان کنفرانس بین المللی درباره لیبی است

پاریس امروز میزبان کنفرانس بین المللی درباره لیبی است