مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 آبان 1400 ساعت 00:052021-11-11ورزشي

مهران غفوریان: خداراشکر می توانم به کارم برگردم


خدا را شکر حالم بهتر است و ان شاءالله با پایان دوره نقاهتم با اجازه پزشک می توانم به کارم برگردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهران غفوریان با حضورش در برنامه خندوانه گفت: خدا را شکر حالم بهتر است، ان شاءاالله فکر می کنم دیگر دوره نقاهتم تمام شود و می توانم با اجازه دکترم خیلی کوتاه سر کارم حاضر شوم.

این هنرمند شامگاه پنجشنبه، 20 آبان ماه در برنامه رامبد جوان حاضر شد و درباره وضعیت این روزهایش بعد از عمل قلب بازی که داشت توضیح داد: حالم خوب است ولی فعلا سر کار نمی روم اما دوست دارم که خیلی زود به سر کارم برگردم و دکترم هم این اجازه را به من داد اما گفت ساعت محدود و خیلی کم در حد دو ساعت می توانم کار کنم که من گفتم دکتر تا سر صحنه فیلمبرداری حضور پیدا کنم و گریم شوم، می شود 2 ساعت که دکتر گفت همانقدر که بدنم اجازه می دهد می توانم کار کنم که من فکر می کنم مثلا منظورشان چهار یا پنج ساعت باشد چون کمتر از آن واقعاً نمی شود کاری کرد.

***نمی دانستم مردم انقدر به من عشق دارند غفوریان سپس به اتفاقی که سرصحنه فیلمبرداری سریال نیسان آبی برایش رخ داد اشاره کرد و یادآور شد: اتفاقی که برایم افتاد جذاب بود.

من می دانستم که خداوند به من لطف دارد و مردم هم مرا خیلی دوست دارند ضمن اینکه طی این سالها در دل مردم جا باز کرده ام ولی باورم نمی شد اینقدر با ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهران غفوریان: خداراشکر می توانم به کارم برگردم

مهران غفوریان: خداراشکر می توانم به کارم برگردم