مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 19:152021-11-11اقتصادي

5 روستا در شهرستان چوار گازدار شدند


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: 5 روستا شامل (بان خشک، برجعلی، بانکلولی، طاق تاوی و بان زیارت) در شهرستان چوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

- عباس شمس اللهی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 5 روستا شامل: (بان خشک، برجعلی، بانکلولی، طاق تاوی و بان زیارت) گازدار و در مجموع بیش از 150 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه از 51 روستای شهرستان چوار، تا کنون 46 روستا گاز دار شده و عملیات اجرایی گاز رسانی به 3 روستای دیگر در دست اقدام است، افزود: تلاش می شود تا دهه فجر امسال مابقی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی شهرستان به اتمام برسد و این مهم به منظور خدمات دهی به روستاییان مناطق محروم است و انتظار می رود که مردم در مراحل مختلف اجرای عملیات گازرسانی با کارکنان خدوم شرکت گاز همکاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این 5 روستا بالغ بر 55 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه شده است، گفت: صعب العبور بودن و توپوگرافی سخت مناطق کوهستانی باعث کندی در اجرای عملیات گازرسانی شده بود که با تلاش جهادی کارکنان شرکت گاز و پیمانکاران مجری، این مهم محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 روستا در شهرستان چوار گازدار شدند

5 روستا در شهرستان چوار گازدار شدند