مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 19:052021-11-11سياسي

تفاهم نامه برقراری سفر زیارتی به سوریه امضا شد


تفاهم نامه آغاز مجدد اعزام زائران در پایان مذاکرات رییس سازمان حج و زیارت کشورمان و وزیر سیاحه و گردشگری سوریه به امضا رسید.

- به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا رشیدیان، رییس با مسوولان سوریه در حوزه های زیارتی داشته ایم، گفت: موضوع سلامت، رعایت پروتکل بهداشتی و امنیت زائران در برقراری مجدد این سفرها بسیار حائز اهمیت است و باز شدن این مسیر زیارتی خرسندی زائران ایرانی را موجب می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اعزام زائران افزود: برای پروازها و انتقال هوایی زائران هم باید مقدمات و تدابیر مناسب در این رابطه انجام شود.

محمد رامی مارتینی، وزیر سیاحه سوریه نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر رییس سازمان حج و زیارت و هیات همراه به سوریه اظهار داشت: معتقدم سفر شما گام موثری در نزدیکی دو دولت و ملت خواهد بود.

وی افزود: وزیر کشور سوریه نیز بسیار مشتاق راه اندازی سفر زائران ایرانی است و تاکید کرده تا موضوعات مربوط به اعزام زائران ایرانی را پیگیری و به نتیجه برسانیم.

وزیر سیاحه سوریه بر برقراری سفرهای زیارتی به منظور همکاری بیشتر دو کشور و دو ملت تاکید و عنوان کرد: حدود 13هزار تخت در زینبیه آماده پذیرایی از زائران است.

همچنین در صورت نیاز هتل های زیادی در دمشق برای ارائه خدمات به زائران در اختیار است و مشکلی در این رابطه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه برقراری سفر زیارتی به سوریه امضا شد

تفاهم نامه برقراری سفر زیارتی به سوریه امضا شد