مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 17:402021-11-11سياسي

گروه های جهادی در خط مقدم سازندگی/تفکر دفاع مقدس ادامه دارد


دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر استان اردبیل گفت: امروزه تفکر شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در بین جوانان جهادی تداوم داشته که با خدمت بی منت به مردم، - خبرنگار مهر ، مهدی اصلانی زاویه شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده های معظم شهدای جهادگر دفاع مقدس در خلخال اظهار کرد: نهضت انقلاب اسلامی در امتداد خون شهدای کربلاست و پیوند عمیق و ناگسستنی بین دو حماسه عاشورا و دفاع مقدس وجود دارد.

وی بیان کرد: امروز با افتخار تفکر و اندیشه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در بین جوانان جهادی که در قالب گروه های جهادی بسیج در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند تداوم دارد.

دبیر کنگره ملی شهدای جهادگر در استان اردبیل تصریح کرد: دشمن هیچ گاه دست از دشمنی خود با ما بر نمی دارد و به نوعی ماهیت جنگ دشمن با ما از این رو به نوعی مشخص است؛ در هشت سال دفاع مقدس با جنگ نظامی همه فشارهای خود را تحمیل کرده و اکنون با جنگ اقتصادی می خواهد مردم را در فشار قرار دهد.

اصلانی افزود: بسیج پاره تن مردم و مولود انقلاب اسلامی است و این مولود انقلاب چه در جنگ دفاع مقدس و چه در جنگ اقتصادی تمام عیار حضور دارد.

وی گفت: امروز گروه های جهادی بسیج راه شهدای جهادگر دفاع مقدس را با خدمت بی منت به مردم ادامه می دهند و این نیروی مؤمن و پای کار خود را نوکر مردم می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی در خط مقدم سازندگی/تفکر دفاع مقدس ادامه دارد

گروه های جهادی در خط مقدم سازندگی/تفکر دفاع مقدس ادامه دارد