مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 15:502021-11-11بين الملل

دستگیری یک نفر در کردستان به اتهام اختلاص


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز کردستان گفت: در ادامه مبارزه با اتهامات و جرایم ارتشا، یک نفر دیگر در شهرستان سقز توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز کردستان گفت: در ادامه مبارزه با اتهامات و جرایم ارتشا، یک نفر دیگر در شهرستان سقز توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

علیرضا رضاپور در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امروز این فرد به اتهام ارتشاء (اختلاص، رشوه خواری و کلاهبرداری ) توسط نیروهای امنیتی دستگیر و روانه زندان شده است.

وی اضافه کرد: این دستگیری ها با هدف مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری توسط اطلاعات مرکزی با همکاری دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی انجام شده است و در روزهای آینده نیز این رویه (مبارزه با فساد) ادامه خواهد یافت.

دادستان عمومی و انقلاب سقز با بیان اینکه مبارزه با فساد اداری، مالی و اقتصادی در دستور کار مراجع قضایی است، افزود: در طول 2 سال گذشته چندین نفر به اتهام فساد مالی، اداری و اقتصادی در شهرستان سقز دستگیر و بازداشت شده اند.

تاکنون حدود 25 نفر تاکنون در شهرستان سقز به اتهامات فساد اقتصادی، اداری و مالی دستگیر شده اند که برای تعدادی از آنها پرونده تشکیل شده که تعدادی از این افراد با قرار وثیقه تا زمان صدور رای دادگاه آزاد شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک نفر در کردستان به اتهام اختلاص

دستگیری یک نفر در کردستان به اتهام اختلاص