مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 14:452021-11-11سياسي

اعضای هیأت رییسه شورای شهرستان خرم آباد انتخاب شدند


«محمدرضا نیک بیان» و «ولی جان فلاح پور» در انتخابات شورای شهرستان خرم آباد به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

- ایسنا/لرستان محمدرضا نیک بیان و ولی جان فلاح پور در انتخابات شورای شهرستان خرم آباد به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند.

انتخابات هیئت رییسه شورای شهرستان خرم آباد، امروز به ریاست فرماندار برگزار شد.

در این جلسه رأی گیری برای انتخاب دو عضو هیئت رسیدگی به حل اختلاف از شوراهای اسلامی شهرستان خرم آباد نیز انجام و ولی جان فلاح پور و محسن پیرداده برگزیده شدند، همچنین براساس آراء حاضرین در جلسه کرم نعمتی با تمام پنج رأی اعضای شورای شهرستان به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان خرم آباد در شورای اسلامی استان برگزیده شد.

9 تن از منتخبین شورای اسلامی شهرها و بخش های شهرستان خرم آباد در این جلسه سوگند یاد کردند که با تکیه بر شرف انسانی خود صرفه و صلاح مردم را در نظر گرفته و به قانون پایبند باشند و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

جعفر طولابی، فرماندار خرم آباد در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای اسلامی شهرستان در قانون شوراها، اظهار کرد: شورای اسلامی شهرستان در قانون تشکیلات وظایف شوراها از جایگاه مهم و با اهمیتی برخوردار است، به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیأت رییسه شورای شهرستان خرم آباد انتخاب شدند

اعضای هیأت رییسه شورای شهرستان خرم آباد انتخاب شدند