مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 13:152021-11-11سياسي

مسائل فرهنگی اولویت و دغدغه اصلی ساوجبلاغ است


یکی از اولویت و دغدغه های مهم ما در شهرستان مسائل فرهنگی است.

- ، مهدی مهرور بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مدیران ارشد شهرستان ساوجبلاغ با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی با تقدیر از برگزارکنندگان این نشست اظهار کرد: این گونه نشست ها و بررسی موارد و مسائل مختلف، تأثیر زیادی در رونق، توسعه و پیشرفت شهرستان خواهد داشت.

وی بیان کرد: یکی از اولویت و دغدغه های مهم ما در شهرستان، مسائل فرهنگی است و همه دهیاران و شوراهای اسلامی می توانند نقشی پررنگ در توسعه و گسترش این مقوله مهم داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه گفت: توسعه و بازنگری طرح هادی روستاها از اولویت های پیگیری های ما از استان است.

وی ادامه داد: در حالی که بنیاد مسکن در سال های گذشته به عنوان ملجأ و امید مردم روستاها برای خانه دار شدن بود، باید همچنان در رفع مشکلات حریم روستاها و گسترش طرح هادی همچون گذشته مساعدت و یاری کند.

مهرور از تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ثبت تخصیص بودجه مناطق محروم به شهرستان ساوجبلاغ قدردانی کرد و متذکر شد: تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم بست تا از این بودجه و دیگر سرفصل های موجود در راستای بهسازی راه های روستایی، بهسازی شبکه های آب رسانی و ارتقای امور بهداشتی و درمانی استفاده کنیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل فرهنگی اولویت و دغدغه اصلی ساوجبلاغ است

مسائل فرهنگی اولویت و دغدغه اصلی ساوجبلاغ است