مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-11بين الملل

مقام حزب الله: ائتلاف آمریکا و عربستان در آستانه شکست قرار دارد


نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت که ائتلاف سعودی در یمن در حال شکست است، ولی برخی از مسئولان لبنانی همچنان به وزیری حمله می کنند که جنگ علیه یمن را بیهوده توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، از حملات برخی از سیاستمداران این کشور به جرج قرداحی وزیر اطلاع رسانی لبنان که در راستای کسب رضایت ریاض است، انتقاد کرد.

وی گفت: توطئه هایی که [اعراب حاشیه خلیج فارس و آمریکا] در مدت ده سال علیه سوریه طراحی کردند، شکست خورد و محاسبات آنان نیز که بر سر سقوط سوریه بود، نقش بر آب شد .

پایگاه خبری النشره به نقل از دعموش نوشت: برخی از کسانی که در طراحی آن توطئه ها مشارکت داشتند، رفتار خود را تغییر دادند و امروز بازگشت به سوریه را آغاز کرده اند.

این عبرتی برای عبرت گیرندگان است .

وی تصریح کرد: نخستین کسانی که باید از تجربه اسفبار سوریه درس بگیرند، همان کسانی هستند که همچنان با تکبر به تجاوزات خود به یمن ادامه می دهند .

این مسئول حزب الله با بیان اینکه عربستان سعودی به عنوان طرف متجاوز به یمن، باید از این مسئله عبرت بگیرد، خاطر نشان کرد: [این کشورها] به جای اینکه ایران یا غیر ایران را واسطه کنند تا با [مسئولان یمنی] گفت وگو کند، باید به تجاوزات خود پایان دهند و به سمت گفت وگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام حزب الله: ائتلاف آمریکا و عربستان در آستانه شکست قرار دارد

مقام حزب الله: ائتلاف آمریکا و عربستان در آستانه شکست قرار دارد