مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:552021-11-11سياسي

لزوم برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذار در حوزه کشاورزی و دامداری


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: می توان از سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت فعالیت های کشاورزی و دامداری بهره برد تا از مهاجرت بی رویه روستانشینان به شهر جلوگیری شود.

- ، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با رییس اتحادیه دامداران خراسان رضوی، در رابطه با مشکلات دامداری و کشاورزی در استان خراسان رضوی، اظهار کرد: مشکلاتی در استان های مختلف وجود دارد که هر کدام باید راه حل هایی متناسب با شهر و استان خود دریافت کنند زیرا امکانات و زیر ساخت استان ها با یکدیگر تفاوت دارد.

وی، اتحادیه های دامداری و کشاورزی را یکی از ظرفیت هایی مهم در مدیریت های خرد و کلان این حوزه ها دانست و ادامه داد: اتحادیه، حافظ منافع صنف نیست بلکه برای مدیریت صنف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: بسیاری از مدیریت های کلان و بازرسی هایی که صورت می گیرد، می تواند با مدیریت اتحادیه ها انجام شود که هم شاهد صرفه جویی در وقت و هم شاهد تخلفات کمتری باشند.

اتحادیه باید حافظ منافع دامدار باشد وی با بیان این که با نقش آفرینی اتحادیه ها در مدیریت اصناف، مشکلات درون استانی حل می شود، گفت: دامداری و کشاورزی اصل اساسی نان مردم است یعنی اگر نان گران شود، همه چیز گران می شود، اگر گوشت و شیر هم گران شود، در پی آن همه چیز گران می شود و این مسئله با مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذار در حوزه کشاورزی و دامداری

لزوم برنامه ریزی برای جذب سرمایه گذار در حوزه کشاورزی و دامداری