مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:352021-11-11فرهنگي

99 باب کتابخانه عمومی در زنجان فعال است


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان از فعالیت 99 باب کتابخانه عمومی در استان زنجان خبر داد و گفت: 36 باب از این کتابخانه ها در مناطق روستایی است.

- ، ایرج صادقی ظهر پنجشنبه در نشست خبیری با خبرنگاران، گفت: هفته کتاب از 24 آبان تا یک آذر و با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم برگزار می شود، اظهار کرد: 99 باب کتابخانه عمومی در این استان وجود دارد که 36 باب از این کتابخانه ها در مناطق روستایی است.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان به برگزاری پویش کتابخوانی بهترین کتابی که خوانده ام در استان زنجان اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند از کتاب مورد نظر خود فایل ویدیویی به مدت حداکثر دو دقیقه تهیه کرده و با ارسال آن به صفحه مجازی evimeiz@ به پویش کتابخوانی بهترین کتابی که خوانده ام ارسال کنند.

صادقی با بیان اینکه بازه زمانی این پویش اول آبان تا 30 آذرماه است و در پایان به پویش های برگزیده جوایز ارزنده ای اهدا می شود، تاکید کرد: در هفته کتاب جشنواره اهدای کتاب به کتابخانه ها را نیز داریم که در این راستا مردم خیّر و فرهنگ دوست استان می توانند در اقدامی ماندگار و خداپسندانه با اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی در ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و غنی سازی منابع کتابخانه ها شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 باب کتابخانه عمومی در زنجان فعال است

99 باب کتابخانه عمومی در زنجان فعال است