مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-11اجتماعي

برگزاری جشنواره تجارب اثربخش تدریس در فضای مجازی


مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه اصفهان جشنواره ای با نام «تجارب اثربخش تدریس در فضای مجازی» برگزار کرد که این جشنواره با معرفی 6 طرح برگزیده در دو مقطع ابتدایی و متوسطه به کار خود پایان داد.

- ایسنا/اصفهان مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه اصفهان جشنواره ای با نام تجارب اثربخش تدریس در فضای مجازی برگزار کرد که این جشنواره با معرفی 6 طرح برگزیده در دو مقطع ابتدایی و متوسطه به کار خود پایان داد.

تجربه آموزش غیرحضوری و ابزارهای مربوط به فناوری اطلاعات برای تدریس دانشجویان و دانش آموزان یکی از اهداف آموزشی است که در ایام کرونا نقش مؤثری را ایفا کرده است و می توان گفت پس از گذشت حدود دو سال از زمان شیوع ویروس کرونا، آموزش الکترونیکی مهم ترین وجه آموزشی در شرایط کنونی به حساب آمد و در این دوران تجربیات بسیاری از این شیوه آموزشی کسب شد.

به گفته کارشناسان آموزشی کشور، روی آوردن به آموزش غیرحضوری که به عنوان تهدید ایجاد شده در پی همه گیری کرونا محسوب می شود را باید به فال نیک گرفت و از آن به مثابه فرصت بهره جست؛ در این بین استفاده از تجارب اثربخش تدریس در فضای مجازی در دوران پساکرونا کاربردی است و نباید از آن غفلت کرد.

مجتمع آموزشی مدارس دانشگاه اصفهان جشنواره ای با نام تجارب اثربخش تدریس در فضای مجازی برگزار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره تجارب اثربخش تدریس در فضای مجازی

برگزاری جشنواره تجارب اثربخش تدریس در فضای مجازی