مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:102021-11-11اقتصادي

تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها/ تامین به موقع کالاهای اساسی پیش بینی شود


مدیران جهادکشاورزی تمهیدات لازم را جهت تهیه و تامین به موقع کالاهای اساسی پیش بینی نموده و نیروی انتظامی نیز از خروج کالاهای اساسی و نهاده کشاورزی و دامی بدون مجوز خروج از شهرستان جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهرامروز در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به شرایط کنونی بازار وروند افزایشی قیمت کالاها، اظهار کرد: از این رو تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها توسط دستگاه های متولی یک ضرورت است.

وی خاطرنشان کرد: تورم و گرانی با گران فروشی دو مقوله جداگانه و متفاوت است، متاسفانه برخی افراد فرصت طلب از شرایط کنونی سوء استفاده نموده و اقدام به گران فروشی، کم فروشی و احتکار کالاها می کنند که باید با این گونه عوامل برخورد قاطع صورت پذیرد.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر تشدید نظارت ها بر بازار شهرستان، بیان داشت: گاهی با کمیاب شدن یک کالا ثبات و آرامش بازار به هم می خورد و دستگاه های نظارتی مانند سازمان صمت و نیز از خروج کالاهای اساسی و نهاده کشاورزی و دامی بدون مجوز خروج از شهرستان جلوگیری کنند.

در این جلسه پیرامون نحوه توزیع مقدار 208 تن برنج با نرخ مصوب در سطح مناطق شهری و روستایی، کنترل و مدیریت تهیه و توزیع مرغ گرم و منجمد، تهیه و تامین و توزیع نهاده های دامی و کشاورزی و تشدید نظارت بر بازار و کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها/ تامین به موقع کالاهای اساسی پیش بینی شود

تشدید نظارت ها و کنترل قیمت ها/ تامین به موقع کالاهای اساسی پیش بینی شود