مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 12:052021-11-11اقتصادي

استان مرکزی برای کاهش معضلات اجتماعی به اقدامی حکیمانه نیاز دارد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: معضلات اجتماعی چون حاشیه نشینی و طلاق باید کارشناسانه بررسی شوند و مدیریت جدید استان نسبت به کاهش این معضلات اقدام حکیمانه ای انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتظار داشتند، موفق عمل کنیم، گفت: حاشیه نشینی، طلاق، کودکان و زنان بی سرپرست و به تأخیر افتادن سن ازدواج از جمله معضلات اجتماعی است که باید مورد بررسی کارشناسانه قرار گیرد و مدیریت جدید استان مرکزی نسبت به کاهش این معضلات اقدام حکیمانه ای انجام دهند.

دری نجف آبادی با اشاره به ظرفیت های استان مرکزی در بخش صنعت و کشاورزی، عنوان کرد: این دو حوزه در استان مرکزی برای جلوگیری از خام فروشی به جذب فناوری نو و تکنولوژی پویا و به روز دنیا نیاز دارند که این مهم باید بدون احساس وابستگی به خارج و با همت بلند و برنامه ریزی اصولی مهندسان داخلی محقق شود.

خطیب نماز جمعه اراک ادامه داد: اصلاح الگوی کشت و استفاده از روش های نوین آبیاری باید در دستور کار جدی مسئولان ذیربط استان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان با اشاره به اصلاح فرهنگ کار بیان کرد: کارگران در کشورهای توسعه یافته جهان روزانه بیش از 10 ساعت کار مفید در واحد تولیدی دارند اما بهره وری نیروی کار در واحدهای تولیدی کشور با استانداردها فاصله دارد که این مهم باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی برای کاهش معضلات اجتماعی به اقدامی حکیمانه نیاز دارد

استان مرکزی برای کاهش معضلات اجتماعی به اقدامی حکیمانه نیاز دارد