مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 11:452021-11-11سياسي

بروکراسی شدید تولیدکنندگان را آزار می دهد


عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بروکراسی شدید، گفت: هم مجلس و هم دولت به دنبال آن هستیم که موانع فرا روی تولیدکنندگان را برداریم.

- محمد رشیدی در نشست هم اندیشی بررسی مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی بخش خصوصی با دولت که امروز(20 آبان) با حضور مدیرکل پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال جهش تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این شعار یعنی تولید در کلیه کسب و کارها مورد حمایت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری روی مانع زدایی و پشتیبانی از تولید تاکید دارند، گفت: آنچه که در این سال ها مردم از آن رنج می برند، بروکراسی های شدیدی است که در عرصه تولید و خدمات با آن مواجه ایم، بنابراین باید این بروکراسی ها را بشکنیم تا به کسب و کارها رونق ببخشیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس به وجود قوانین دست و پاگیر در حوزه تولید اشاره کرد و افزود: اینقدر قانون ایجاد کرده ایم و قانون ها در هم تنیده شده اند که بسیاری از مواقع دستگاه های دولتی با وجود این قوانین، ناخواسته مانع کار مردم می شوند.

وی اضافه کرد: در کشور حدود یازده هزار قانون داریم که نشان می دهد موانع پشت موانع ایجاد کرده ایم و دست مردم را از پشت بسته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی شدید تولیدکنندگان را آزار می دهد

بروکراسی شدید تولیدکنندگان را آزار می دهد