مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 11:102021-11-11اقتصادي

تصادفات درون شهری در زنجان 8 درصد افزایش یافت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: طی هفت ماه سال جاری تصادفات درون شهری در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هشت درصد افزایش یافت.

- سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به تصادفات درون شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه سال جاری تصادفات درون شهری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هشت درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: در این میان تصادفات فوتی درون شهری زنجان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از دو درصد افزایش دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از راه اندازی گشت های نامحسوس در زنجان خبر داد و گفت: این گشت ها چهار نقظه را پوشش خواهند داد و دو تخلف حادثه ساز همزمان به پارکینگ منتقل می شود.

مظفری با بیان اینکه طی این بازه زمانی وقوع تصادفات خسارتی درون شهری و جرحی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد، تاکید کرد: طی هفت ماهه سال جاری علت بیشتر تصادفات درون شهری در استان زنجان توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی ابراز داشت: رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده و یا اینکه بچه به بغل رانندگی می کنند و این امر علل تصادفات را تشدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادفات درون شهری در زنجان 8 درصد افزایش یافت

تصادفات درون شهری در زنجان 8 درصد افزایش یافت