مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-11سياسي

برگزاری همایش نکوداشت نماز در زاهدان


همایش نکوداشت نماز با حضور سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی و جمعی از مسؤولان در حسینیه قرارگاه شهید میرحسینی زاهدان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، اولین همایش نکوداشت نماز با حضور سردار الماسی فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی ، مولوی نظیر احمد سلامی  نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان،حجت الاسلام بارانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه نیز اظهار کرد: از روز اول انقلاب اسلامی دشمنان در تلاش بودند تا انقلاب را به انحراف بکشانند اما نتوانستند.

و تا زمانی که این رزم وبزم وعبادت به موازات هم حرکت کنند این انقلاب شکست نخواهد خورد.

مولوی نظیر احمد سلامی افزود: در قرآن واژه ای که برای نماز به کاررفته اقامه نماز است خواندن نماز با اقامه نماز متفاوت است اگر نماز اقامه شود نقش بسیار موثری در نماز گزار ایجاد می شود همانا نماز باعث دوری از زشتی و پلیدی می شود امروزه ما نماز میخوانیم اما متاسفانه اقامه نماز نداریم که لازم است بیشتر به این موضوع توجه کرد.

رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی  بیان کرد: برای اینکه شیرینی نماز در دل ما نمایان شود وما با نماز انس بگیریم باید مرتب نماز بخونیم نه اینکه یک روز نماز بخوانیم یک روز نماز نخوانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش نکوداشت نماز در زاهدان

برگزاری همایش نکوداشت نماز در زاهدان