مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 10:502021-11-11اجتماعي

آمادگی خراسان رضوی برای ورود زائران عراقی


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: آمادگی خراسان رضوی برای ورود زائران عراقی به مشهد در نشست هم اندیشی با مدیران شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری بررسی شد.

- یوسف بیدخوری با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل نحوه ورود گردشگران خارجی به کشور، جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری، مدیران هتل ها و مراکز اقامتی که میزبان زائران خارجی هستند با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

وی با اشاره به دستورالعمل نحوه ورود گردشگران خارجی به کشور بیان کرد: بر اساس این دستورالعمل ارائه کارت واکسیناسیون، آزمایش پی سی آر منفی، بیمه کرونایی و تاییدیه رزرو اتاق در هتل از سوی زائران الزامی است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی افزود: برابر این دستورالعمل ضرورت دارد که گردشگران خارجی که به ایران سفر می کنند در واحدهای اقامتی مجاز اقامت داشته باشند.

در این جلسه نقطه نظرات مدیران و دست اندرکاران بخش خصوصی گرفته شد تا در جلسه با مدیران و دست اندرکاران بخش دولتی در کشور عراق مطرح و موارد مورد نیاز اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی خراسان رضوی برای ورود زائران عراقی

آمادگی خراسان رضوی برای ورود زائران عراقی