مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-11ورزشي

اختصاص 30 میلیارد تومان پروژه ورزشی در لامرد و مُهر


بیش از 30 میلیارد تومان پروژه ورزشی در سطح شهرستان های لامرد و مُهر در دست اجرا و اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، آیین تجلیل و تکریم از مسئولین هیات های ورزشی، پیشکسوتان و خیرین ورزشکار شهرستان لامرد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس و مسئولان محلی در سالن آمفی تئاتر شهید انصاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد برگزار شد.

حجت الاسلام حسین زاده، امام جمعه لامرد طی سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش در دین مبین اسلام گفت: با توجه به اینکه امروز آمار 15 درصدی چاقی در نوجوانان در وجود دارد اگر به مقوله ورزش توجه جدی نشود قطعا مشکلات زیادی در بعد جسمانی دامن گیر این سرمایه ها خواهد شد.

وی با تقدیر از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی گفت: تمام صنایع مستقر در شهرستان لامرد باید پشتوانه امر مهم ورزش قرار بگیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز در این مراسم با اشاره به موفقیت ها و پیروزی های جوانان ورزشکار استان فارس در مسابقات بین المللی و کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات آسیایی، المپیک و پارالمپیک و با تاکید بر ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه به برنامه راهبردی چهارساله ورزشی و دوران پساکرونا و ضرورت تقویت ورزش همگانی گفت: هم اکنون بیش از 30 میلیارد تومان پروژه ورزشی در سطح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 میلیارد تومان پروژه ورزشی در لامرد و مُهر

اختصاص 30 میلیارد تومان پروژه ورزشی در لامرد و مُهر