مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 10:152021-11-11بين الملل

تل آویو، تلفن همراه کارمندان وزارت خارجه فلسطین را هک کرد


تنها چند روز پس از اعلام سازمان های حقوق بشری درباره استفاده از جاسوس افزار صهیونیستی «پگاسوس» برای هک تلفن همراه کارکنان این سازمان ها، رام الله برای اولین بار رسما اعلام کرد که تلفن همراه کارکنانش هک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ، وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه مذکور اعلام کرد: پیش بینی مان این بود که مقامات [رژیم] اشغالگر تلفن های همراهمان را هک کرده باشند و هر آنچه می گوییم و ارسال می کنیم را شنود و زیر نظر داشته باشند .

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین بدون ارائه اطلاعات بیشتر، خبر داد: این بار، اسنادی قانونی در اختیار داریم که نفوذ اسراییل [به تلفن های همراه] را ثابت می کند .

پس از تأیید هک تلفن همراه چند کارمند سازمان های حقوقی فلسطین، این اولین اعلام رسمی است که نشان می دهد تلفن همراه کارمندان دولتی فلسطین نیز هک شده است.

سازمان حقوقی فرانت لاین دفندرز ، روز دوشنبه اعلام کرد که اخیرا کشف کرده است که از جاسوس افزار پگاسوس ساخت شرکت اسراییلی ان اس اُ برای هک تلفن همراه شش مدافع حقوق بشری فلسطینی استفاده شده است .

وزارت امور خارجه فلسطین در بیانیه مذکور هک تلفن همراه کارمندان خود را نقض آشکار و غیراخلاقی حقوق بین الملل و حقوق بشر توصیف کرد و خواستار پیگرد عاملان آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو، تلفن همراه کارمندان وزارت خارجه فلسطین را هک کرد

تل آویو، تلفن همراه کارمندان وزارت خارجه فلسطین را هک کرد