مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:552021-11-11اقتصادي

مشکلات مناطق آزاد با همکاری مردم قابل رفع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مهدی حسین زاده در سفر به جزیره قشم از نمایشگاه صنایع دستی زنان روستای گورزین قشم دیدن کرد و با حضور در غرفه های مختلف این نمایشگاه با مسئولان نمایشگاه و هنرمندان روستایی به گفت و گو پرداخت.

در این نمایشگاه زنان هنرمند روستای گورزین محصولات صنایع دستی شامل گلابتون دوزی، خوس دوزی؛ شک و زری دوزی، ملیله دوزی، برقع و لبه دوزی، گلیم بافی و سایر رشته های صنایع دستی روستای خود را به نمایش گذاشته اند.

براساس این گزارش مهدی حسین زاده سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه بازدیدهای خود در محلی و مولود خوانی توسط  هنرمندان روستای سهیلی به اجرا درآمد و حنابندان و پخت غذاهای محلی و سایر رشته های صنایع دستی این روستا نیز به نمایش درامد.

این گزارش حاکی است بازدید از موزه لنج سازی روستای گوران جزیره قشم برنامه بعدی بازدیدهای مهدی حسین زاده بود.

این موزه حدود 63 هکتار مساحت دارد که دوسوم آن در خشکی و یک سوم آن در دریا قرار دارد  و  با هدف توسعه دانش لنج سازی و احیای روش های قدیم دریانوردی ایجاد شده است.

در ادامه این بازدیدها مهدی حسین زاده سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  در محل ساختمان تماشاگه حرا در روستای سهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مناطق آزاد با همکاری مردم قابل رفع است

مشکلات مناطق آزاد با همکاری مردم قابل رفع است