مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-11سياسي

56 درصد جمعیت آذربایجان غربی واکسینه شدند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت با تلاش های صورت گرفته 56 درصد جمعیت واجد شرایط استان که بیش از 12 سال سن دارند هر دوز واکسن کرونا را دریافت کردند - علی مصطفوی امروز 20 آبان در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین تاکنون 80 درصد افراد واجد شرایط بالای 12 سال سن دُز اول واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

وی ادامه داد: باید با کمک رسانه ها، مردم به امر واکسیناسیون تشویق شوند چرا که واکسیناسیون میزان مرگ و میر را کاهش می دهد و به زودی دُز سوم برای افراد بالای 60 سال به سرعت انجام می شود.

وی افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی از اولویت های جامعه باشد و مسوولان ذیربط نیز بر این امر توجه ویژه داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: اصناف در سامانه سیب ثبت نام کنند تا تدابیر لازم برای فعالان این بخش در سطح جامعه صورت گیرد.

مصطفوی اضافه کرد: حدود پنج شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز قرار دارند و باقی شهرها نیز در وضعیت نارنجی و زرد هستند و باید توجه به پروتکل های بهداشتی با شدت انجام گیرد.

وی با اشاره به سیل اخیر در شهرستان مهاباد، ادامه داد: با پیگیری مدیران و استاندار آذربایجان غربی و دستور ویژه رییس جمهوری خسارت حادثه دیدگان جبران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 درصد جمعیت آذربایجان غربی واکسینه شدند

56 درصد جمعیت آذربایجان غربی واکسینه شدند