مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 09:152021-11-11سياسي

گسترش همکاری مرکز اطلاعات علمی و پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی


با هدف توسعه محتوای آموزشی کاربردی در بانک کارگاه ها و فیلم های آموزشی مرکز اطلاعات علمی (SID)، تفاهم نامه همکاری مشترک میان این مرکز و پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی منعقد شد.

- با هدف توسعه محتوای آموزشی کاربردی در بانک کارگاه ها و فیلم های آموزشی مرکز اطلاعات علمی (SID)، تفاهم نامه همکاری مشترک میان این مرکز و پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور ایجاد و گسترش همکاری های علمی و آموزشی و تسهیل در ارائه و اطلاع رسانی دستاوردهای آموزشی در عرصه ملی و بین المللی، تفاهم نامه همکاری مشترک به امضای دکتر علی منتظری، رییس پژوهشکده علوم بهداشتی و دکتر فاطمه عظیم زاده، رییس مرکز اطلاعات علمی (SID) جهاد دانشگاهی رسید.

از جمله محورهای موضوعی این تفاهم نامه می توان به تولید و انتشار محتوای آموزشی الکترونیکی به منظور بهره‏ برداری در یادگیری الکترونیکی با قابلیت ارائه در بستر وب اشاره کرد.

این مرکز با بهره مندی از توان تخصصی و تجربی ارزشمند اساتید برجسته جهاددانشگاهی و کشور تاکنون به تنهایی توانسته است نسبت به تولید و انتشار حدود 100 فیلم آموزشی در حوزه مقاله نویسی ویژه پایگاه های معتبر بین المللی (ISI, Scopus, IEEE)، آشنایی با نحوه جستجو در پایگاه های اطلاعاتی، افزایش رؤیت پذیری محققان، معرفی ابز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری مرکز اطلاعات علمی و پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی

گسترش همکاری مرکز اطلاعات علمی و پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی