مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-11ورزشي

برترین های «رادیو صبا» در فصل گذشته معرفی شدند/«یخ در بهشت» بهترین برنامه تابستانی


با اعلام نتایج ارزیابی فصلی برنامه های رادیو صبا با حضور مدیر شبکه در جمعی از برنامه سازان این شبکه از برترین ها تقدیر و تشکر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حمیدرضا افتخاری، در جمعی از برنامه سازان این شبکه از عوامل برترین برنامه های ارزیابی شده شبکه در فصل گذشته( تابستان ) قدردانی کرد.

مدیر شبکه رادیویی صبا در این باره گفت: جهت ارتقا کیفیت برنامه سازی در پایان هر فصل برنامه های شبکه  مورد ارزیابی کیفی و کمی قرار می گیرد و نتایج این ارزیابی تعیین کننده وضعیت حضوریا حذف برنامه از جدول پخش شبکه در فصل بعدی است.

در پایان هر فصل نیز از برگزیدگان این ارزیابی تقدیر می شود.

بر اساس نتایج ارزیابی؛ برنامه یخ در بهشت به عنوان بهترین برنامه شبکه در این فصل معرفی شد و از  مهدی استاد احمد به عنوان تهیه کننده این برنامه تقدیر و تشکر شد.

سعید بیابانکی نیز در این ارزیابی برای اجرای برنامه شب سعید   به عنوان بهترین کارشناس مجری فصل  معرفی شد و  مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین بر اساس نتایج ارزیابی های صورت گرفته بهترین گوینده خانم و آقا شبکه  در این فصل معرفی شدند، که از فریبا باقری به عنوان گوینده برتر خانم بخاطر اجرای برنامه صباهنگ تقدیر شد و لوح تقدیر بهترین مجری آقا توسط مدیر شبکه به مهدی پر، به خاطر اجرای پرهیجان مسابقه دوراهی تعلق گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های «رادیو صبا» در فصل گذشته معرفی شدند/«یخ در بهشت» بهترین برنامه تابستانی

برترین های «رادیو صبا» در فصل گذشته معرفی شدند/«یخ در بهشت» بهترین برنامه تابستانی