مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:552021-11-11ورزشي

مسئولان هیئت های ورزشی، پیشکسوتان وخیرین ورزشیار لامرد تجلیل شدند


مسئولان هیئتهای ورزشی، پیشکسوتان وخیرین ورزشیار شهرستان لامرد طی آیینی تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه مقوله ورزش اشاره کرد و گفت: مباحث کم آبی، عدم راه های نامناسب و اشتغال از مباحثی است که با آن دست و پنجه نرم می کنیم ولی ما در نظر و رویکرد و تصمیم، اولویت را به ورزش گذاشتیم و پرداختن به این مهم ضروری است.

او افزود: از طریق پیگیری ها و مکاتبات با وزارت نفت و وزارت ورزش و جوانان توفیقات خوبی حاصل شده است که موفق به اخذ بودجه برای ساخت 22 زمین چمن شده ایم و این مهم به پیمان رفته است و تعدادی از آنها فعالیت اجرایی آن نیز آغاز شده است.

وی به تعدادی از سالن های متوقف شده اشاره کرد وگفت: سالن ورزشی شهدای رمضان چاه حاج ابول، زمین چمن ورزشی علامرودشت متوقف شده بود و هیچ اعتباری به آن داده نمی شد، که تأمین اعتبار شد و ساخت سالن شهدای رمضان ادامه دارد، و زمین چمن شهر علامرودشت چمن نداشت، که خریداری و نصب و افتتاح شد.

موسوی افزود: شرکت ها، و صنایع مسقر در شهرستان به مسولیت های اجتماعی خود عمل کنند، و مدیران جدید فهم و درک بهتری نسبت به این قضایا دارند که هم علاقه مندند و هم ملزم به این مهم هستند.

وی در پایان سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و نام زنده یاد عابد نعیمی از کارکنان ورزش شهرستان که مدتی است جان شیرینشان را از دست داده اند، اظهار داشت: یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان هیئت های ورزشی، پیشکسوتان وخیرین ورزشیار لامرد تجلیل شدند

مسئولان هیئت های ورزشی، پیشکسوتان وخیرین ورزشیار لامرد تجلیل شدند