مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:252021-11-11سياسي

جمع آوری سگ های ولگرد در بوشهر به کجا رسید؟


مقدمات انتخاب پیمانکار برای زنده گیری سگ های بلاصاحب در بوشهر آغاز و پس از طی تشریفات قانونی و نقص قسمتی از کمپ توسط همکاران ما در شهرداری و با همکاری سازمان های مربوطه زنده گیری این سگ ها طی چند روز آینده آغاز می شود.

- جعفر پورکبگانی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به دغدغه مردم نسبت به وضعیت سگ های بلاصاحب در بوشهر اظهار داشت: با توجه به دغدغه و نگرانی شهروندان بوشهری و همچنین آسیب های جدی این سگ ها به رهگذران و به خصوص اطفال که موجب رعب و وحشت و سلب کننده آرامش شهروندان گردیده است در این راستا و به عنوان یک مطالبه عمومی و قولی که داده بودیم از آغاز به کار شورای ششم، بازدیدهای متعددی به همراه مسؤولین امر از کمپ سگ های ولگرد و جلسات فراوانی در این خصوص در کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر و فرمانداری برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: مقدمات انتخاب پیمانکار برای زنده گیری سگ های بلاصاحب در بوشهر آغاز و پس از طی تشریفات قانونی و نقص قسمتی از کمپ توسط همکاران ما در شهرداری و با همکاری سازمان های مربوطه زنده گیری این سگ ها طی چند روز آینده آغاز می شود.

وی بیان داشت: در ضمن نتیجه جلسه کمیسیون بهداشت و سلامت شورا و بازدید از کمپ سگ های ولگرد از طریق روابط عمومی شورا اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سگ های ولگرد در بوشهر به کجا رسید؟

جمع آوری سگ های ولگرد در بوشهر به کجا رسید؟