مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 08:102021-11-11سياسي

سردار حاجی زاده: اگر اسراییل بهانه به دست ما بدهد، قطعا نابودی اش جلو خواهد افتاد


فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقامات تل آویو می دانند که آنها می توانند آغاز کننده باشند ولی پایان کار با ماست؛ پایان این کار نابودی آنهاست و اگر بهانه ای دست ما بدهند، - فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقامات تل آویو می دانند که آنها می توانند آغاز کننده باشند ولی پایان کار با ماست؛ پایان این کار نابودی آنهاست و اگر بهانه ای دست ما بدهند، دیگر بعد از این دوره را نخواهند دید و قطعا نابودی آنها - به لحاظ تاریخی - جلو خواهد افتاد.

سردار حاجی زاده گفت: لزومی ندارد درباره توانمان حرف بزنیم؛ به اندازه کافی دشمنان می گویند که بیایید درباره موشک مذاکره کنیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازانتخاب ، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پهپادهای ایران خاری برچشم دشمنان شده است، گفت: دشمنان سال ها در حوزه تحریم تسلیحاتی ایران تلاش کردند ولی به نتیجه نرسیدند.

سردار امیر علی حاجی زاده در حاشیه مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت حاج حسن طهرانی مقدم اظهار کرد: امروز امنیت کشور مثال زدنی است و ما لزومی ندارد درباره حد توانمان حرف بزنیم چون به اندازه کافی دشمنان این را می گویند.

وی گفت: اینکه دشمنان می گویند که بیایید درباره موشک مذاکره کنیم و یا پهپادهای جمهوری اسلامی خاری بر چشم دشمنان شده است و می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجی زاده: اگر اسراییل بهانه به دست ما بدهد، قطعا نابودی اش جلو خواهد افتاد

سردار حاجی زاده: اگر اسراییل بهانه به دست ما بدهد، قطعا نابودی اش جلو خواهد افتاد